FIND YOUR DUTCH TALENT
KANDIDATENFIND YOUR DUTCH TALENT
WERKGEVERSJe beheert en administreert de logistieke processen en zorgt voor een continue bewaking van de voorraad in het (externe) magazijn. Het systematisch verwerken van data, het registreren van in- en outbound zendingen en het boeken van wegtransport richting externe partijen behoren tot jouw takenpakket. Dagelijks sta je in contact met het externe magazijn en schakel je tussen in- en externe afdelingen om de processen ten behoeve van de voorraadbeheer gestructureerd te laten verlopen. Je begeleidt externe (inpak) projecten en bent verantwoordelijk voor het registreren en verplaatsen van de goederen. Door jouw gestructureerde planning weet je beschikbaarheidsoverzichten en voorraadanalyses inzichtelijk te maken en de klanten de beschikbaarheid van de producten te kunnen garanderen. Je maakt afspraken ten behoeve van het voorraadbeheer en draagt zorg voor de juiste implementatie en opvolging. Ook ben jij troubleshooter bij logistieke kwesties. Zowel in- als extern weet je het voorraadbeheer te optimaliseren en ontwikkelingen te signaleren.
Jouw taken bestaan onder andere uit leverancierselectie en het opzetten van besparingsprojecten. Samen met leveranciers ga jij doelen bepalen op het gebied van kwaliteit, levertijd, leverbetrouwbaarheid en prijsniveau. Je bent verantwoordelijk voor het opzetten en beheren van samenwerkingsverbanden met leveranciers. Verder maak jij deel uit van projectteams ter verbetering van de ketenprocessen. Kortom een zeer uitdagende functie!
Jouw missie? Ervoor zorgdragen dat jouw collega’s op het gebied van IT niets in de weg staat om hun werk optimaal uit te voeren. Jij bent de redder in nood die jouw collega’s werkplekondersteuning biedt. Denk hierbij aan het oplossen van incidenten, vragen en verzoeken gericht op computer-, printer- en softwarestoringen. Je staat jouw collega’s professioneel en vriendelijk te woord en zorgt voor een vliegensvlugge afhandeling. Je monitort de voortgang en bespreekt welke oplossingen er mogelijk zijn om storingen structureel te verhelpen. Werkinstructies stel je op en je begeleidt jouw collega’s hierin. Met jouw expertise kijk je eerst of je de storing zelf kunt oplossen. Lukt dit niet? Geen probleem! Indien nodig escaleer je kwesties naar de 2de lijn.
Je beheert de werkplekken door het voorbereiden, upgraden en patchen van computers en mobiele apparaten, en het naadloos integreren ervan in het juiste netwerk. Assistentie verleen je bij het gebruik van bedrijfsapplicaties op diverse terreinen, waaronder; inkoop, verkoop, financiële administratie en logistiek.
Kortom, een uitdagende functie binnen een dynamische setting waarin IT en service samenkomen!
Als Binnendienst Medewerker heb jij een sleutelrol binnen de administratieve processen, met een speciale focus op klanten in Oost-Europa. Je verwerkt offertes en datasheets van klanten met artikelinformatie. Je haalt productinformatie op bij diverse afdelingen en in de showroom, en controleert de beschikbaarheid van artikelen. Tijdige informatieoverdracht is cruciaal, zowel voor artikelen als verpakkingen, en dit verzorg je met finesse richting alle relevante stakeholders. Je bent de schakel met collega’s van internationale kantoren en biedt waar nodig ondersteuning. Met jouw inzet weet jij de operationele processen voor de Oost-Europese klanten naar een hoger niveau te tillen!
Zowel voor starters, young professionals en ervaren professionals hebben we uitdagende opdrachten open staan. Of je nu op zoek bent naar een vaste baan, een traineeship of een interim opdracht, Dutch Talent verzorgt deze voor jou!
Staat jouw vacature of opdracht er niet tussen? Neem contact met ons op: we komen graag met jou in contact om de mogelijkheden te bespreken!